مدلهای پر طرفدار پنکه پارس خزر | لوازم خانگی | اکباتان

پنکه پارس خزر | قیمت لوازم خانگی | اکباتان

مدلهای پر طرفدار پنکه پارس خزر : پارس خزر از جمله تولید کنندگان داخلی است که محصولات متنوعی را تولید و به بازار عرضه کرده است و همین امر سبب می شود که در صورت نیاز به لوازم خانگی های مختلف افراد به سراغ برند پارس خزر بروند زیرا این تولید کننده علاوه بر این که تولیدات با کیفیتی را به بازار روانه کرده است برای محصولات خود قیمت به صرفه در نظر گرفته است که همین امر سبب می شود طرفداران آن روز به روز در حال افزایش باشند.

مدلهای پر طرفدار پنکه پارس خزر | لوازم خانگی | اکباتان

ما در ادامه قصد داریم مدل های پرطرفدار پنکه پارس خزر را به شما کاربران عزیز معرفی کنیم تا بتوانید با شناخت بیشتری این محصولات را خریداری کنید. اگر قصد خرید پنکه پارس خزر را دارید این مقاله را از دست ندهید.

با شروع فصل گرما تجهیزات سرمایشی بیشتر از هر زمان دیگری استفاده می شوند و گرمای آزار دهنده تابستان سبب شده است که افراد برای خنک کردن محیط خود به سراغ وسایل سرمایشی متنوعی بروند که هر کدام از آن ها مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند و در میان وسایل سرمایشی مختلف می توان به جرات کفت که پنکه های پارس خزر طرفداران بسیاری دارند زیرا می توان برای تمامی نقاط منزل یا محیط کار خود از آن استفاده کنید و از گرمای آزار دهنده تابستان نجات پیدا کنید این محصولات در مقایسه با دیگر وسایل سرمایشی از قبیل کولرهای آبی و گازی قیمت به صرفه تری دارند و افراد می توانند با صرف هزینه ای مناسب به این تجهیزات دسترسی پیدا کنند.

ما در ادامه به برخی از پنکه های پرفروش برند پارس خزر که در نمایندگی این شرکت در بسیاری از نقاط کشور به فروش می رسد اشاره خواهیم کرد.

لوازم خانگی پارس خزر | لوازم آشپزخانه | پارس خزر

مدل های پرطرفدار پنکه پارس خزر:

پنکه پارس خزر مدل 4010

طراحی زیبا ومنحصر به فردی دارد که در همان نگاه اول افراد را به خود مجذوب می کند و در صورتی کمه تمایل دارید یک وسایل سرمایشی خریداری کنید که علاوه بر این که محیط شما را خنک کند از زیبایی آن نیز نهایت استفاده را ببرید می توانید پنکه پارس خزر مدل 4010 را خریداری نمایید.

این محصول قیمتی مناسب و به صرفه دارد که شما می توانید باصرف هزینه ای مناسب این تجهیزات را خریداری کنید و از مزایایی که این محصولات دارند نهایت بهره را ببرید.

از دیگر مشخصات این پنکه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

وزن این پنکه 5/7 کیلوگرم می باشد که به راحتی می توانید آن را جابه جا کنید.

مجهز به سیستم تنظیم ارتفاع

طراحی زیبا و منحصر به فرد

دارای سیستم سه سرعته

پنکه پارس خزر مدل 4070‏R

ظاهری زیبا با طراحی منحصر به فرد آن را از دیگر محصولات مشابه متمایز کرده است این پنکه 5/8 کیلوگرمی می تواند محیط شما را در سریع ترین زمان ممکن خنک کند چرا که سرعت گردش حداکثر 1250 دور در دقیقه است که می تواند تهویه محیط را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

همانند دیگر محصولات تولید شده در برند پارس خزرقابلیت تنظیم ارتفاع، تایمر و تنظیم ریتم دارد و ریموت کنترلی که برای آن تعبیه شده است و به شما این امکان را می دهد که از راه دور آن را روشن یا خاموش کنید.

مدلهای پر طرفدار پنکه پارس خزر | لوازم خانگی | اکباتان

پنکه پارس خزر مدل ‏FSR-SHIBA

دارای  میله تلسکوپی جهت تغییر ارتفاع پنکه

قابلیت تنظیم زاویه وزش باد سه سرعته

دارای روکش ‏PVC

دارای گارد محافظ میله ای و مشبک

پنکه پایه بلند پارس خزرparskhazar ES4070R

برای تنظیم ارتفاع این پنکه می توانید از قابلیت تنظیم ارتفاع آن بهره مند شوید.

دارای  کنترل از راه دور

دارای سه سرعت متوسط، کند و تند

قابلیت تنظیم کارکرد دستگاه

Pars Khazar 2040 Fan

دارای سیستم  تنظیم سرعت در سه حالت کند، متوسط و تند

دارای گارد محافظ ایمن

مجهز به موتور به فیوز حرارتی

پنکه رومیزی پارس خزر مدل 3010‏

دارای صفحه نمایش میله ای

مجهز به  سیستم تنظیم سرعت( که سرعت آن را مطابق با نیاز خود تنظیم کنید)

دارای به نشانگر

دارای فیوز حرارتی

وزن سبک که قابلیت حمل و نقل آن را آسان می کند.

سخن پایانی

برند پارس خزر در زمینه تولید مدل های مختلف پنکه به صورت حرفه ای فعالیت می کند و با فروش محصولات خود با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت توانسته است نیاز بسیاری از مردم کشور را به این تجهیزات سرمایشی برطرف نماید.

شما کاربران عزیز با مراجعه به نمایندگی پارس خزر می توانید با مدل های پرطرفدار پنکه پارس خزر را با قیمتی مناسب  خانگی خریداری نمایید.

برای اطلاع از درمورد محصولات دیگر روی لوازم خانگی کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *