پنکه پارس خزر | مدل های گوناگون جاروبرقی | اکباتان

مدل های مختلف پنکه | جاروبرقی ارزان قیمت | پارس خزر

پنکه پارس خزر: در ابتدا باید عنوان کنیم که برای برگزیدن یک پنکه مناسب که هم قیمت مناسبی داشته باشد و هم از بهره وری لازم را کسب کرده باشد بهتر است به پارس خزر مراجعه کنیم.

پنکه پارس خزر | مدل های گوناگون جاروبرقی | اکباتان

در ادامه نیز به مدل های گوناگون جاروبرقی خواهیم پرداخت و از مزیت های این محصول پارس خزر به شما خواهیم گفت.

انواع پنکه پارس خزر

پنکه های پارس خزر در انواع مختلف و گوناگونی به بازار عرضه شده و به دست مشتری می رسند. از جمله انواع این محصول می توان به سقفی، رومیزی، پنکه کوچک، بزرگ و ایستاده اشاره کرد. مشتری نیز براساس نیاز خود پنکه موردنظر را انتخاب می کند.

پنکه رومیزی

این پنکه های پارس خزر بیشتر در محیط های کوچک مورداستفاده قرار می گیرند؛ در حقیقت اندازه این محصول بزرگ نیست و نمی تواند انتخاب مناسبی برای محیط های بزرگ به نظر برسد.

پنکه پرتابل

این محصول به عنوان یکی از متداول ترین نوع از پنکه های پارس خزر شناخته می شود و قابلیت حمل آن به عنوان مهم ترین شاخصه اش شناخته می شود

پنکه سقفی

این پنکه ها هم بسیار به کار کاربران می آیند؛ به این خاطر که بر سقف خانه نصب می شوند و می توانند اتمسفر محل موردنظر را به خوبی خنک کنند. اگر فضای موجود شما چندان کافی نیست پنکه سقفی بهترین گزینه موجود به شمار می آید.

پنکه دیواری

این پنکه ها به شکل دیواری و به نحو ثابت نصب می شوند و شما قادر خواهید بود از این محصول در محل کار خود بهره ببرید، زیرا آنچنان نیازی به جابه‌جایی آن نیست.

راهنمای خرید پنکه پارس خزر

اولین نکته بااهمیت این محصول این است که بتوان سرعت آن را تنظیم کرد. در واقع پنکه هایی که از این شرایط برخوردار هستند از حیث بهره وری بسیار مناسب به نظر می رسند. قابلیت تنظیم سرعت پنکه می تواند به ما در کاهش هزینه برق مصرفی کمک کند. وزن پنکه نیز قادر خواهد بود به عنوان یک فاکتور بااهمیت تلقی گردد. اگر محیط منزل شما کوچک است و مجبور هستید که به صورت پیوسته جای آن را تغییر دهید بهتر است از پنکه هایی بهره ببرید که وزن آن ها کم است و قابلیت حملشان نیز آسان است. پنکه های کوچک مختص اتاق ها و مکان های کوچک و پنکه های بزرگ مختص اتاق های بزرگ و جادار است.

مدل های گوناگون جاروبرقی پارس خزر

ما در این بخش از نوشتار خود به مبحث مدل های مختلف جاروبرقی پارس خزر خواهیم پرداخت. جاروبرقی پارس خزر برندی باسابقه در کشور محسوب می شود که در رقابت با برندهای خارجی تاکنون کم نیاورده است. فاکتور مهمی که این جاروبرقی ها دارند این است که در کنار کیفیت از قیمت مناسبی هم بهره مند هستند. اگر برگزیدن و همچنین خرید جاروبرقی پارس خزر برای شما تبدیل به مسئله شده است و نمی دانید چه مدلی را انتخاب کنید با ما همراه شوید.

پنکه پارس خزر | مدل های گوناگون جاروبرقی | اکباتان

برای اطلاع از لوازم خانگی کلیک کنید.

مدل VC-2000w جاروبرقی پارس خزر

طراحی ساده و قدرت بسیار خوبی این مدل از جاروبرقی های پارس خزر سبب گردیده تا از آن به عنوان پرفروش ترین یاد کنند. این جاروبرقی از یک دستگیره بزرگ و متحرک برخوردار است که هم نقل و انتقال آن را آسان تر می کند و هم می توان به واسطه آن به شکلی سریع دستگاه را خاموش و روشن کنیم. دسته این جاروبرقی به شکل ارگونومیک طراحی شده است؛ به شکلی که موجبات زیبایی آن را فراهم کرده است.

جاروبرقی KOMPRESSOR VC-2500w

این جاروبرقی از پنل کنترل بر روی دسته سود می برد که قابلیت تنظیم مکش و خاموش و روشن کردن جاروبرقی را برعهده دارد. کاربر نیز قادر خواهد بود تا از پاکت های گوناگون همیشگی، یک بار مصرف و همچنین ضد باکتری برای این محصول بهره ببرد. قابلیت چرخش این جاروبرقی سیصد و شصت درجه است و لوله ان نیز خرطومی است. برخورداری از لوله تلسکوپی نیز از دیگر مشخصات فنی این مدل از جاروبرقی های پارس خزر است.

مدل ECO-1800W

این جاروبرقی هم در جایگاه یکی از پرفروش ترین محصولات پارس خزر محسوب می شود که موتورش با قدرت هزار و ششصد وات کار می کند. قدرت مکش این محصول را نیز می توان از راه دکمه اسلایدی که بر روی بدنه تعبیه شده است تنظیم نمود. پاکت جاروبرقی پارس خزر به شکل کاغذی و یکبار مصرف می باشد که بعد از هربار پر شدن باید آن را عوض کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *