چرخ گوشت پارس خزر | لوازم خانگی پرفروش | اکباتان

قیمت لوازم خانگی پارس خزر | قیمت پلوپز | اکباتان

چرخ گوشت پارس خزر : می دانیم که مجموعه پارس خزر در تولید و عرضه لوازم خانگی همچون چرخ گوشت بسیار زبانزد خاص و عام است و نمایندگی آن در اکباتان بهترین نوع از اجناس را به شما عرضه می کند. ما اینجا هستیم تا با معرفی چرخ گوشت پارس خزر شما را به خرید این محصول همه کاره ترغیب کنیم. پس با ما همراه باشید.

چرخ گوشت پارس خزر | لوازم خانگی پرفروش | اکباتان

مدل همه کاره چرخ گوشت پارس خزر همه آن چیزی است که شما از این محصول در آشپزخانه خویش انتظار دارید. ویژگی های مهم یک چرخ گوشت همه کاره  به چهار عمل خلاصه می شود: این دستگاه هم می تواند چرخ گوشت باشد، هم آب میوه را بگیرد، غذاساز باشد و در عمل رنده هم بکند.

کاربرد چرخ گوشت همه کاره

مثالی از کارایی این دستگاه را می توان به این شکل اشاره کرد: چرخ گوشت همه کاره می تواند به ما در درست کردن انواع سالاد، ترشی و مربا، آماده کردن انواع برگه های میوه به منظور درست کردن میوه های خشک شده، درست کردن مدل های مختلف پوره سیب زمینی و همچنین برش های گوناگون مواد غذایی همچون هویج و خیارشور و… کمک کند. برای اطلاع از جزییات قیمت لوازم خانگی پارس خزر کلیک کنید

طراحی چرخ گوشت همه کاره پارس خزر

بدنه بیرونی چرخ گوشت پارس خزر از جنس پلاستیک است و طراحی جدید آن در برابر ضربه و همچنین فشار بسیارم مقاوم است.

اجزای سازنده دستگاه

چرخ گوشت پارس خزر | لوازم خانگی پرفروش | اکباتان

باید توجه داشت که گلویی موجود در دستگاه لز فلز ضد زنگ ساخته شده است که کیفیت بالایی نیز دارد. این گلویی می تواند جدا شود و در ماشین ظرفشویی مورد شست و شو قرار بگیرد. تیغه دستگاه چرخ گوشت از جنس فولاد است که سختی بالای آن دوام دستگاه را نیز افزایش می دهد. تیغه های مخصوص سبزی خردکنی و چرخ گوشت نیز از جنس استیل ضد زنگ هستند. این دستگاه می تواند سوسیس درست کند و این یکی از قابلیت های مهم چرخ گوشت پارس خزر محسوب می شود؛ در حقیقت وظیفه انجام این مهم بر عهده قیف سوسیس ساز بوده و این مسئله به خوبی در درون چرخ گوشت تعبیه شده است. این دستگاه با قابلیت هایی که دارد می تواند مشتری را از استفاده از دیگر لوازم آشپزی موجود در آشپزخانه بی نیاز کند.

لوازم خانگی پرفروش پارس خزر

ما همگی با شرکت پارس خزر به نیکی آشنا هستیم. این شرکت در تمام این سال ها به فعالیت خود در زمینه تولید محصولات آشپزخانه و همچنین محصولات خانگی با کیفیت بسیار مناسبی گام برداشته است. همچنین توانسته فروش بالایی را در زمینه عرضه محصولات به مصرف کنندگان به خویش اختصاص دهد. همچنین می توان گفت که این برند در زمینه تولید لوازم خانگی می تواند رقابت خوبی را با برندهای خارجی داشته باشد. ما با شما هستیم تا پرفروش ترین لوازم خانگی پارس خزر را معرفی کنیم.

پلوپز پارس خزر

این دستگاه به عنوان یکی از محصولات بسیار پرکاربرد برند پارس خزر محسوب می شود که با مساعدت آن می توان انواع برنج را در زمان کمی تهیه کرد. این پلوپزها با برخورداری از تفاون نچسب که برنج خوبی را همراه با ته دیگ پدید می اورد می تواند مناسب ذائقه ما ایرانی ها محسوب شود. این محصول هم همچون اکثر محصول های عرضه شده در پارس خزر دارای 24 ماه گارانتی است. برای اطلاع از آدرس نمایندگی پارس خزر در غرب تهران کلیک کنید

جاروبرقی

می توان به جرات بیان داشت که یکی از کاراترین و همینطور اقتصادی ترین جاروبرقی ها را برند پارس خزر به شما عرضه می کند. میزان مکندگی در این جاروبرقی ها بسیار بالاست و از قدرت موتور بسیار خوبی هم بهره مند است. گنجایش مخزن ان 6 لیتر است و می تواند با برخورداری از میکرومتر مخصص تصفیه شود. این دستگاه از ولوم برای تنظیم مقدار مکش دستگاه، سه مدل پاکت دائمی، و همچنین برش ضمیمه مبل بهره مند است.

پنکه پارس خزر

یکی دیگر از محصولات پرفروش پارس خزر پنکه است. این پنکه ها در مدل های گوناگون رومیزی، پایه بلند، سقفی، دیواری، رطوبت ساز و همچنین بی پره به مشتری عرضه می شود. توان موتور در پنکه های شرکت پارس خزر بسیار بالا است. این پنکه ها کلید تنظیم سرعت در سه رویکرد متفاوت دارند. متوسط، تند و همچنین کم مصرف. از دیگر خصوصیات این محصول پرفروش می توان به این اشاره کرد که ان ها از موتور مجهز به فیوز حرارتی برخوردارند و همچنین دارای نشان استاندارد هستند. برای فروش انواع پنکه پارس خزر کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *